Meraba güzel hanımlar 30 haftakıga girdik bebegımle eşim eklsıklerı alalım dıyor beşigımızı felan baktık sectık daga almadık yarın alalım sıyor ama ben korkıyorum ıçimde korku var sanki bebegıme bişey olacakmış gıbı 3 sene sınra evlat sahıbı oldum sizce alışverişe başlamalıyım mı bu korku nasıl gıder