Herkese merhaba.Ben hamileligimin 38+3 haftasindayim.Bugun kontrolüm vardı, çatı muayenesi oldum ayni zamanda.Fakat doktor bebeğin küçük oldugunu küçük bebeklerin iceride cok durmamasi gerektiği dusuncesinde olduğunu söyledi.Buda kafami karıştırdı 2900 gram şuan ağırlığı.Ustelik çatı kemik muayenesinde de dar olduğunu belirtti normal doğum icin dar çatıya çocuğun küçük olmasi normal doğuma avantaj olmaz mi sizcede ben mi yanlış düşünüyorum.Cocuğun küçük olması ne gibi bir sıkıntı yasayabilir bilgisi olan var mi? Yada 2900 gr. 38nci hafta icin küçük mu gerçekten?