civcivimm_ yok artık katı yağı da hiç duymamıştım 😄 bu süreçte herkesin bir fikri oluyor yok şunu yedir bunu yedir, ben şöyle yaptım bir şey olmadi diye. Siz tavrınızı baştan belli edin yoksa ardı arkası gelmez. Tabii tecrübelerini dinlemek fikir almak da önemli ama dengeyi sağlamak lazım