Kbryagci38 Selam kızlar 9+3 tüp bebekle hamileyim bi iki damla lekelenmem oldu sonra kesildi . Sizce bişey mi oldu . Geçen haftada olmuştu doktor bişey yok dedi düşük riski falan yok dedi kalp atışı iyi dedi. Başına böyle bişey gelen var mi??
Frdglp Kbryagci38 benimde 8.haftamda kahverengi lekem gelmisti hemen doktorumu aramistim gel demisti cok sukur.kanama alanim tehlikeli bi durumum yoktu ama ona ragmen progestan verdi15 gun diger kontrolume kadar sadece yat demisti
Kuzeyufuk Tüp bebekte farklı bir tedavi oluyor mu bilmiyorım ama canım benimde 6+4ken olmustu lekelenmem ve doktorum progestan vermişti pruluton iğne vurmuştu haftada bir kez 3hafta yaptılar
Frdglp Kbryagci38 benim doktorum taze kanama olmadigi surece korkulucak bisey olmaz demisti ama nolur nolmaz her lekelenmemde doktoruma gtmistim