balyanakoglum Ay kızlar netten alışverişini yapan bana akıl verebilir mi 🤦♀️ hepsiburadadan alayım dedim kıstığım halde 18 kargo yaptı 🤦♀️ kargocular isyan eder bana ya. Siz giidp mağazalardan mı aldınız 🤔
26_26_26ggg balyanakoglum bende çoğu şeyi hepsiburadadan aldım Trendyol ve morhipoda var tabi hepsinden ayrı ayrı Kargo geldi her gün yapacak birşey yok gidemiyorsak sipariş verecez mecbur 😀
Gulbeste balyanakoglum neredeyse herşeyi hepsi burada Trendyol yada dolaptan aldım babamlar en son kargo yüzünden isyan etti
minnie11 balyanakoglum ben de bir iki parça dışında her şeyi internetten aldım, hem daha uygun fiyatı hem de korona varken mağaza dolaşmak hiç mantıklı gelmiyor
Homeless20 balyanakoglum kargocularla kanki ol 😂😂 bi ara bende eve bir aürü şey lmıştım yeni taşındığımda eve :)
Semra93 Bende herşeyi internetten sipariş ettim eve kargo geliyordu hergun.esim yasakladı internetten sipariş vermemi .şuan kendimi zor tutuyorum 😄
Zuhal14 balyanakoglum çoğu şeyi trenyol dan aldım evden çıkamadım Kargo yüzünden ;) nolcak canım kargocuların işi bu
Tugbanur_19 enucuzbebekmarket diye bi sayfa var instagramda gayet uygun fiyatlar ben birazını ordan aldm hem uygun hem iyi
Urazannesi balyanakoglum herrrr şeyimizi internetten aldım vallahi korona vakti mağaza gezemem zaten hemen yoruluyorum 😂
Gly_87 balyanakoglum bende zamaninda hem ceyiz alisverislerimi,simdide bebisin alisverisini internetten calistigim okula getiryorum,bi ara hic siparis vermedim kargocu odama geldi merak etmis abla bisey mi oldu diye 🤣🤣🤣