BarBeyzazer İyi günler en güzel anne adayları Kararsız kaldım 🤔 sizce hangisi daha güzel olur Asil Eymen mi Yağızhan mı ? fikirlerinizi bekliyorum 🤗
SemihDamlaDalan BarBeyzazer oğlum olursa bende eymen koyacağım kızım olursa da hira koyacağım ☺ İki isimde güzel eymen yağız koyabilirsiniz tavsiye sadece yinede sizin tercihiniz☺
EdaMesut BarBeyzazer yağız çok güzel bir isim.ikizlerimden biri erkek olsaydi o ismide düşünürdüm.han olmazsa daha güzel bence. Asil olmadan da eymen ismi güzel.
hande123 BarBeyzazer evet bence eymen güzel bi isim iki isim her zaman çocuk için zor gibi geliyor bana çok kararsız kalırsanız kura çekin bence biz öyle yaptık 😁
BarBeyzazer Tek isim diyorsunuz yanı bunu dikte alıp babamızla konuşacağım akşam teşekkür ediyorum hepinize 🤗
Esra93 BarBeyzazer Eymenin çok fazla olduğunu düşünüyorum Bence sadece yağız ismi çok güzel eskimeyen bi isim 👍🏻
gulcins Eymen çok fazla konuldu 6-7 yıldır popüler bir isim Asil Eymen değişik olmuş ama...Yağız ismi bu sene patlama yaşıyor aşırı çok konuldu ama Yağızhan olursa orjinal bir isim oluyor bence ama hangisi derseniz Asil Eymen derim