Cagemeg Esrabilin Bebeğin yerleşiyor hazırlık yapıyor annesi. Az kalmış sağlıkla kucağına al inşallah 👍🏻😘
Guluc Esrabilin benimde 38+4 işte bugun adet ağrısı var dünden beri belimde ağrıyor sanki bu gece arttı gbi bekliyorum devamını sanki gelcek gbi ama emin değilim hadi inş gelişme olursa yazışalım
Endoplazmik Guluc aynen benim de 39+3belim ve kasıklarım ağrıyor ara ara gerçek doğum sancısı mi bilemedim
Esrabilin Guluc o sancılar bende bi kaç gün önce vardı sonra durdu ama o günden beri çok halsizim yürüyemiyorum hayırlısıyla sağ selamet kavuşuruz inşallah kolaylıkla
Guluc Endoplazmik valla keşke bilsem 37 den beri yalancı sancı çekiyorum ayırt edemiyorsun belli bir süre sonra düzenli gelmesini bekliyorum diyorlar ya 5 dk bir sancı gircek diye daha öle değil
Guluc Esrabilin o bendede vardı canım duşa giriyordum sicak su rahatlatıyordu uyuyordum yalancı oldugunu öle anladım hep gerçek geçti gbi olur geri gelirmiş inş bunlar gercektir ;)