Bende 2bucuk senelik evliyim.evliligimin 2.ayinda hamile kaldim ama dusukle sonuclandi..2sene nerdeyse denedik doktora gittik 5 6 kez catlatma ignesi kullandim bi kere asilama oldi yine elde edemedik…kendimizi tatile hazirliyordukki kafamizdan cikartmistik o ay hamile oldugumu ogrendim ve tatilimiz iptal oldu😀 kafanizdan atin diyecegim banada hep oyle dediler kolay degil ama biseylerle ugrasmaya bak