A_Alparslan Kızlar hiç damla şeklinde ilaç kullanmadım suya mi katarak içiliyor yoksa agiza damla mi damlatarak icicem bunu ben?
irva A_Alparslan Ben normal içiyorum çay kaşığına damlatıp.Eğer mideni bulandırmazsa normal iç.Ama yok dersen ekmeğe damlat ye.🙂
yagizefeninannesi A_Alparslan ben ekmeğime damlatıyorum son lokmamda canım sıvı şeylerde sanki etkisini kaybediyomuş gibi geliyo bana nedense
A_Alparslan Tucu3435 irva EsinCemreDogan Goncikim yagizefeninannesi Happy-jr monaroza GizemY95 Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim bilgilendirme için 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🤍🤍🤍
Happy-jr A_Alparslan suya koyma yağ olduğu için bardakta kalıyor … En ideali ekmeğe damlatıp yemek zaten hiç tadı yok
monaroza A_Alparslan Bana ekmekle yemen daha iyi demişti doktorum kahvaltıda son ufak bi lokma ekmeğe damlatıp yiyorum