kubra2608 Deletedmom385 Ben 31 haftalık hamileyim şu zamana kadar hiçbir sıkıntım olmadı.Hareketlerini de hissetmesem hamile olduğumu unutacam 😂
Unlukacar Deletedmom385 yok canım boşver araştırma tadını çıkar benim 2 ay hiç belirtim yoktu sonra başımı yataktan kaldıramadım kendimi kötü hissettim canım birşey yemek istemedi kusmalarım oldu 1 ay sürdü sonra normal e döndü şimdi son aydayım bel ağrısından ayakta duramıyorum hiç şikayet etme otur bacaklarını uzat keyfini çıkar canım 😁😁
Neslihan_1616 Deletedmom385 7. haftama kadar bende belirti yok güzel geçecek diye seviniyodum ama 16. haftaya kadar bulantı,kusma,iştahsızlık, acıkmama,halsizlik ne varsa dibine kadar yaşadım şükür 16 dan sonra azaldı 😊
Akg Deletedmom385 daha erken herkesin o haftalarda başlamıyor ki. İlla 6. Haftada başlayacak diye bişi yok. Hatta hiç de başlamayabilir bazı gebeler doğuma kadar bile belirti vermiyor. Önemli olan sağlığınızın yerinde olması
nazeninhanim Deletedmom385 rahat olmasam bitmezdi bu hamilelik. Millet tek tek gün sayıyor, ben hamile olduğumu öğrendim sanki üç gün gibi geçti 35 hafta 😂 kafaya taksaydım ohooo çok neden bulurdum stres olmak için
MeliSeliMelih Deletedmom385 ama daha çok erken 8.haftaya doğru göstermeye başlar kendini canm 🙈 bende çok rahat geçicek die seviniyordum 8+5 günlüğüm 3 gündür sabahları fenalardayımmmmm 🤮🤮🤮