momcemre1 Normal diye biliyorum. Ben de 30+4teyim 20.hafta civarları olmuştu ilk doktorum normal sıkıntı yok sen sıkma sadece demişti sonra baya bir süre olmadı şimdi çok sızlama olduğu zaman bakıyorum ucunda sızıntı değil ama kuruma gibi oluyor