Krizantem_ İyi akşamlar kızlar. Saglik ocağında test yaptırdım bugun yarın oglene kadar cikar dediler. Sabahtan çıkar mı biliyor musunuz oglen hastaneye gidecegim e nabızdan kontrol ediyorum daha çıkmamış.Bilgisi olan var mı?
bebegim_28 Krizantem_ sağlık ocağı e nazbıdan hemen görünmüyor yada çok geç görünüyor dosya numarası oluyor ben sağlı ocağından alıyorum onu hal diye bi adres var ordan girip bakıyorum kendim
esraizmirli Krizantem_ O kadar geç düşüyorki e nabıza bence siz gidip öğrenin öğlen sonu bazen ertesi günü düşüyor sisteme bazen hiç düşmüyor bu sağlık ocagında böyle sadece 🤷♀️
gmzcvk Krizantem_ saglik ocaginda size kayit numarasi verseler lab tahlil le ilgili siteden tc ve kayit no ile bakabilirsiniz ertesi gun hemen cikiyor normalde
fatosd84 Krizantem_ e nabızdan göstermiyor Google dan gittiğiniz sağlık ocağının ili ile giriş yapın barkod no ile bakılıyor
Krizantem_ bebegim_28 Evet dosya numarası alınıyormuş ben onu bilmiyordum. 3 hafta önce test yaptirmistim onu ertesi gün girmislerdi ama akşam bakmıştım. Bir umut belki sabah çıkar mı diye dusundum:)
Krizantem_ esraizmirli 3 hafta önce genel tahlil yaptirmistim sonuçları ertesi gün girmislerdi acaba erken girerler mı diye merak ettim teşekkür ederim .
esraizmirli Krizantem_ hiç sanmıyorum ama siz bilirsiniz yinede sabah bakarsınız düşmezse gidersiniz ☺️
Krizantem_ gmzcvk Sağlık ocağını arayıp öğrenebilirsiniz dediler bende e nabızdan bakabilir miyim dedim ordan da bakabilirsin dediler hiç söylemediler neyse bekleyeceğim artık:)
Krizantem_ fatosd84 3 hafta önce yaptırdığım sonuçlar ertesi gün e nabız’a girilmişti barkod olayını bilmiyordum maalesef.
Yaseminnnnnnn Krizantem_ en az bir hafta sonra dusuyor e nabiza size dosya nosu verdilerse labim sayfasından bakablirsin
Krizantem_ Yaseminnnnnnn vermediler maalesef bende bilmiyordum. en son yaptırdığım tahliller ertesi gün sistemdeydi belki girerler diye devamli baktim durdum ama neyse sabredip yarın sağlık ocağından alacagim:)
MiniKaya Krizantem_ sabahtan sağlık ocağını ara canım bazen sonuç çıkıyor fakat hekimler sisteme girmeyi unutuyorlar bende hemşirenin numarası var her defasında hatırlatıyorum yoksa 10 güne bile e nabıza yansımıyor 🤦🏻♀️
Pyavuz Krizantem_ Iğdırda yaşıyorum. Buradaki saglik ocagina sordugumda bizde yapilan testler e nabiza düşmüyor bakmayin boşuna demisti.
Baby22 Bir gün sonra 11 gibi çıkıyor sağlık ocağına giderseniz sonucları alıp öğleden sonrada doktorunuza gidersiniz