Kızlar merhaba ayın 15 inde uçusum var 1 saat 50 dklık oğlum 4 aylık ve çok aşırı huysuz sıkıya gelemiyo çok hareketli hele kalabalığa hiç gelemiyo nasıl sakinleştiricem ağlarsa diye sürekli düşünüyorum
birde bi sorum olucak bebek içinde bilet aldık benim kucağımda mı duracak yoksa ayrı koltuk vericeklermi
fikirlerinizi düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum 🥰💜