Merhaba geçtiğimiz pazar tam 15 haftalıkken kontrole gittik daha odaya girmeden eşim cinsiyeti sor mutlaka dedi çok heyecanlıydı oda doktoruma cinsiyeti öğrenebilirmiyiz diye sordum eğer pozisyon yakalarsak şimdi söylicem dedi çok hareketli bi bebek pozisyon yakalayamıyorum dedi ve sonunda erkek bu bebek dedi bende heycanla tahmin mi ediyosunuz yoksa kesin mi dedim o da ben tahmin yürütmem kesinse söylerim dedi şimdi bebek alış verişi için biraz daha beklesem mi diyorum acaba cinsiyet değişir mi bu saatten sonra?