ozgeecbn merhaba arkadaşlar yeni 3 haftaya girdim daha kesemizi göremedik bile ama su 2 gündür kabızlık başladı, tuvalete çıkamıyorum varmi aranızda benim gibi olan😊😊🤰
MeliSeliMelih ozgeecbn ahhh o kabızlık beni mahvettiiiii 😂😫😫 haftada 1 çıksam şükredicem kim ne önerdiyse yiyorum içiorum ama yok yine yok yokkk 🙈
ozgeecbn Kbra teşekkür ederim canim benim,2.gebeligim ilki karnımda öldü 7 haftalikken simdi korku sarıyor icimi ondan sormak istedim 😊💞 sağlıkla bebeklerimize kavuşalım insallah
Magnolina Bir tane fitil var bebeklere de kullaniyor vazelin den piyasada kalmamış o çok etkili bulabilen varsa çok fayda görür