2 gün önce tetanoz oldum internetteki yorumları okuyup stres olmuştum kol ağrısı kötü bir ağrı çünkü biliyorum. Ama 2 gündür ağrı olmadı. Ağırlık var ağır iş yapsan her an ağrıyacak gibi ancak dikkat ederseniz sorun olmaz bence. Neler yaptım,
Aşı olduğum andan itibaren sol kolum yokmuş gibi yaşadım en ufak harekete ettirmedim.
Üzerine asla yatmadım.
Koluma dokunmadım.
Bence bu sayede ağrım olmadı çok şükür bu saatten sonra inşallah olmaz. Dilerim sezaryenim de böyle ağrısız geçer. 2 hafta önce sezaryen olan arkadaşım instagrama fotoğraf atmış dışarda. Normal doğum yapan 2 aydır evde hala. Bünye meselesi. Herkese iyi akşamlar :)