Sevil3425 ben 13+1 im daha yeniyim ama kalça ağrısı bende de oluyor. Özellikle uzun zaman ayakta kalırsam ya da çok eğilip kalkarsam yerimden kalkamıyorum. Hatta geçen gün bunun yüzünden hastanelik oldum. Ölüyorum sanmıştım. Umarım senin ağrıların bir an önce geçer