Rukiyealpteki merhaba ben bu konuda tedirgin olan annelerdenim bir dr. un videosunu izledikten snra yaptirmama karari aldim. herkes iki dilim baklva ile ayni duzeyde diyor o zaman herkese baklava yedirip tahlil yapalim diyor ve bebege nasil etkisi oldugunu bilmiyoruz yani bebek nasil karsiliyor bu konuda fikrimiz yok gibi belirsiz konusmalarindanndolayi acikcasi urktum. bende doktoruma gerekli mi dedim yaptrmak istemiyorsan evde kendin takip et dedi ecz. den kan olcum cihazi aldim evde kendim takip ediyorum. cok sukur degerlerim normal. istersen suan alip evinde bakabilirsin degerlerin normal degilse o zaman yaptirabilirsin doktoruna bu fikri danisabilirsin :)