Ysmcn 37+5 günlük hamileyim akşam üzeri evi süpürürken belime müthiş bir ağrı girdi ama sadece belimin ortası belim mi tutuldu doğum sancısımı çözemedim hala devam ediyo kasıklarda ağrı yok akıntı nişan vs yok dogum sancısı o şekilde başlayan varmı.
Cramel Ysmcn canım ben normal yaptım ama suyum gelmişti bel ağrısı vs yoktu. Biraz bekle bence doğumsa zaten illaki başka belirtileri de olur. Yorulduğundan da bel ağrısı olabilir
Jdiebsh Yalanci sanci da olabilir dikkat et ilik bi dus al bekle hala varsa ve artiyosa doktora git derim