Anne18 Kızlar trendyoldan arifoğlu kaş kirpik bakım yağından sipariş verdim 13 haftalıkta gebeyim hamileler kullanır mı acaba
esraizmirli Anne18 ben kullanıyorum uzun süredir bir zararını görmedim çok şükür yağ sonuçta ne gibi bir zararı olabilirki 🤷♀️😂
Burcin-98 Anne18 bn suan 4 aylığım ve ikinci pakete geçtim canım hiçbir zararı olduğunu düşünmüyorum😊
Cylnbrc Kullanan arkadaşlara soruyorum. Gerçekten faydası oldumu yani ben düzenli bi 20 gün kullandım pek bi fark göremedim sonra sıkılıp bıraktım. Acaba başlasammı işe yarıyormu
Burcin-98 Anne18 bn memnun kaldım kaşlarım gürleşti ikinci pakete geçtim o yüzden canım gece yatarken sürüyorum yatıyorum
esraizmirli Anne18 ben daha çok kaşıma kullandım kirpiklerim uzun diye kaştaki boşluklarım doldu halada kullanmaya devam ediyorum yani zaten kokusuda zeytinyağı ile aynı kokuyor illaki faydası oluyor ☺️