Cadoloz Kızlar geçen ay 15.günü olmustum reglimi ama bugun 12.gunu biraz once pembe leke geldi sizce reglim mi basliyor 12.gunu regl olan varmi yoksa yerlesme kanamasi mi olabilir mi acaba boyle olan var mi
Gul_anne Cadoloz adetine kaç gün var cnm? Bugün benim de 12. Günü bende bekliyorum sonucu bakalım bolucak inş ikimizin dem de tüm isteyenlerinde olur
Cadoloz Gul_anne 2 gün varken geldi leke ama icime suphe geldi insallah yerlesme kanamasidir keske oyle olsa insallah regl olmam tutmustur saglikla rabbimin izniyle hala belim cok agriyor