37+0 da doğum benim 23 ekim yani , tek tedavisi doğum olduğunu söylüyor doktorlar, bende ilaç kullanıyorum günde iki kere ama düşme eğilimi göstermiyor artık artar diye de korkuyorum. Siz bi diyet vs yapıyor musunuz doktorlar birşey dedi mi. Bu arada benim avuç içi ve ayak tabanı kaşıntısı sonra tüm vücut