Derya1233 36+3 haftamdayım vajinada bıçak batma hissi yaşıyorum sürekli doğum belirtisi olabilir mi ? Açılma olduğunda anlayabilirmiyiz?
A_Alparslan Derya1233 bnce iltihap dan oluyor o. Bende de 2 aydır neredeyse bitmişti bu hafta tekrar başladı ve sürekli çişim var gibi sıkışıgım gidip iki damla yapıp geliyorum ama günde bin kere 😫😫😫🤦🤦🤦 ve yanma batma da oluyor. Acil doğum yaklaşma dan fitil kullanmam lazım yarin yazdircam ben. 30 haftaligim bu arada
cideee 34+6 dayım bende de oluyor, 32 de bi açılmama baktılar korktum bi daha baktırmadım ultrasonda herşey normal çıkıyor ama ben yürürken hareket ederken zorlanıyorum
Derya1233 cideee neden korktun ki ? Çatı muayenesi diyorsun dimi bu arada ? Hafta olarak erken geldi de bana
Edtu94- 32+4 ’üm aynısı bende var açılma yok net bağladılar normal cıktı herşey çocuk ters dönmüş o yüzden batıyor ayakları aşağıda dedi kuzum
Derya1233 A_Alparslan aynen bendede öyle oluyor canım. Vajinal enfeksiyonum vardı zaten donaxyl verdi ama kullanmadım ben onu yaa :( yarın randevum var doktoruma soylicem bakalım
cideee Derya1233 yoo hiç korkmayın 5 sn sürüyor sadece sakin kalın benim ortam kötüydü şanssızlığım o oldu hiç merak etmeyin çok güzel geçecek