biokadin canım benim şöyle oldu ben erken öğrendim doktora gittiğimde 5+2ydi 3 gün geç yumurtlama olmus 3 gün geriydi kese göründü bebek yoktu sonra doktor 3 hafta sonra gel dedi kalp atışına bakalim gittim bu sefer bebek var kalp atışı var ama gerilik 9 gün olmuş doktor geç döllenme sır dedi muhtemelen bebek geç döllenmeden dolayı geç oluştu sonra hep takip edildi o 9 gün fark sabit kaldı 15. Haftada bu yüzden adetimi ileriye aldılar şimdi uyumlu gidiyor umarım anlatabilmisimdir