herkese selam, bu ay ilk defa ovülasyona başladım adetlerim düzensiz diye. ama testin sonuçları bana bir garip geldi. daha önce 2 kez kanser atlattığım için hormonlarım da zaten sıkıntılı. ama testin bu sonuçları normal mi değil mi onu merak ettim açıkçası. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim :)
Ben adet döngümün 6. günü başladım teste. Laboquick kullandım hep. Testte ikinci çizgi hep var ama C T’den daha koyu. ilk 10 gün bu şekilde gitti.
[url=https://hizliresim.com/zLJeWI][img]https://i.hizliresim.com/zLJeWI.jpg[/img][/url]
sonra 12 ve 13′te koyulaşmaya başladı ama bence hala C T’den daha koyuydu. 13. günden itibaren testi sabah ve akşam’a çıkardım.
[url=https://hizliresim.com/PnsTKL][img]https://i.hizliresim.com/PnsTKL.jpg[/img][/url]
özellikle 14. gün sabah yaptığım testte C ve T hemen hemen eşit görünmesine rağmen akşam yaptığım testte T’nin koyuluğunu azalmıştı.
- gün yani dün yaptığım testte eşit koyuluğu yakalamışım gibi ama sonrasında akşam yaptığım testte yine Tnin koyuluğu azalmıştı.
[url=https://hizliresim.com/ZoZbk2][img]https://i.hizliresim.com/ZoZbk2.jpg[/img][/url]
- gün olan bugün sabah yine testimi yaptım bence bu sefer T kesin C’den daha koyu. testin 10. dksı çektim bu fotoğrafı
[url=https://hizliresim.com/mhm8iX][img]https://i.hizliresim.com/mhm8iX.jpg[/img][/url]
tabii son iki gündür akşam eve gelince yaptığım testlerde T’nin koyuluğu azaldı diye bugün bir de Miratech’in ovülasyon testini aldım ve aynı idrarla hem Laboquick hem de Miratech’in testini yaptım. sonuç bence T ve C eşit gibi.
aşağıdaki resim de bugün sabah, bugün akşam Laboquick ve bugün akşam Miratech
[url=https://hizliresim.com/uZcCzQ][img]https://i.hizliresim.com/uZcCzQ.jpg[/img][/url]
benim yorumum şu 12. gün koyulaşmaya başlamış ve 16. gün yani bugün pik yapmışım. yoksa tedavilerim sebebiyle hormonlarım alt üst olduğundan bu durum teste yansımış ve hep mi pozitif çıkıyor? yorum yapabilir misiniz acaba?
herkese şimdiden teşekkürler. umarım herkes en doğru zamanda güzel haberlerini alır.