Kızlar bel ağrısınında gebelik belirtisi olduğunu söylerler ama doğrumu bilmiyorum. Belimdeki ağrı çok kötü bu aralar mesela aşağı eğilip bişey almaya çalıştığımda belim beni tutmuyo agriyo ama ters bir harekette yapmadım hadi ağrı girdi desek sizde de böyle olan vardı gebelik belirtisi olarak.