deletedmom12 kızımın adını melisa koyucaktm fakat anlamı yunan bi rahibenin ismiymiş o yuzden vazgeçtm.sizce YASMİN ismi nasıl sevilen sayılan islami kadın anlamına gelio
Cigdem91 deletedmom12 benim annemin adı yasemin eşim yasemin koymuycaksan yasmin koy diyor ama bana bi tuaf geliyor bilemedim kararsızım bende ☺😇
Hannah deletedmom12 Yasmin de özü Farsça olan ama Avrupa’da da kullanılan bir isim aslında Yasemin ile aynı anlamda diye biliyorum bi de yanlış anlamayın da bana hep bu isimdeki Doğum kontrol hapını çağrıştırmıştır o yüzden Yasemin daha Türk diline uygun ve kullanım açısından kolay gibi geliyor 🙂