Ozge0634 Mirmom zararlı olduğunu sanmıyorum benimde hamilelikte baya tüylendi ama ellemiyorum nasıl olsa Doğumdan sonra dökülür diye ama inşallah dökülür 😃😃
ikizminikler Mirmom zararı yokta ellenmemesi daha iyiymiş benim önceden de vardı dökülmeyeceğini düşündüğüm için alıyorum
Nida_Y Mirmom normalde vücudumda hiç tüy yok olanları da lazerlettim hiç sevmem tüyü geldi göbeğimde çıktı valla tek tek cımbızla aldım takıntım var. Artmadı da 😅
Beker Ozge0634 bende sabırsızlıkla dökülmesini bekliyorum ama hiç sanmıyorum 🤦♀️ 6. Aydan sonra dökülür dedi ne dökülmesi birde siyahlaşıyor 😭
Mirmom ikizminikler bende lazere gıdıyodum daha onceden cıkıyodu yanı bıkere aldırdım suan 32 haftalıgım sanırım 26 da falan aldırmısrım tuyu
turansmom1 Mirmom ilk dört ayda cok fazla tüylendi hiç dokunmadım 6. ay bitince kendiliğinden döküldü. Şuan 8 ay bitti doğum ayınin içindeyim ve hiç tüy yok göbeğimde bence boşuna dokunma dahada çoğalabilir