Epifenomen Kelebek97 içli köfte, yaprak sarma, kiraz yaprağı sarması, taze fasulye, börek ve 40küsür minik paket maydonoz doğrayıp koydum🙈 gönlüm çok şey yapmak istiyor da halim yok
ilayda7 Kelebek97 ben yaprak sarmasi icli kofte ve kurabiye yaptm şimdilik yemek derdi olmaz kolay olur diye 😊 pogaca kek tarzi seylerde yapılabilir
Zhragkc Kelebek97 sarma mantı patlıcan kızartıp koydum közlenmiş patlıcan kurabiye gül böreği poaca topalak bamya yeşil fasulye pizza yaptim koydum bende buzluğa pratik doğumdan sonra kolay olsun diye yemek hazırlamakla uğrasmuyim diye 2.gebeliğim 2 yaşında kızım var zor olmasın diye bende bunları koydum
Nasippp Henüz doğumuma çok var 😂 ama fikir vereyim yazacaklarımı yaptırırım annemlere 😁 öncelikle bolca mantı 5-6 tepsi su böreği bol cevizli haş haşlı çörek poğaça fellah köftesi yapıp atarım yaprak sarması lahana sarması ceviz kurabiye sandiviç kurabiye tırtıl kurabiye starbucks kurabiye şuan aklıma gelen bunlar 😂 kimse gelmez ama yine de olsun dolapta 😁
Kelebek97 sinemkumandanveren Şuanda 28. haftadayız. Yavaş yavaş canım sıkıldıkça buzluğa biseyler yapıyorum hepsi bir anda sıkışmasın diye 😊
Hashasim2020 Ben de fikir vereyim 🧡sarma ve içli köfte 🧡Karnıyarık için patlıcanları kızartıp koyabiliriz ve iç harcını hazırlayıp dondurabilirsin sonra bi tek çözdürüp tepsiye dizip salçalı su döküp fırınlaması kalıyor 🧡Çiğden dolma doldurup atabilirsin 🧡buzluk börekleri var nefis yemek tariflerine yazınca bir sürü çıkıyor ondan olabilir 🧡kesinlikle bol bol köfte yuvarlamak sonra ister kızart ister sulu yemek olarak yap 🧡mantı Bir de yemek yaparken mesela çorbayı yaptık diyelim onu aynı kışlık sos yapar gibi kavanozlara koyup yeni kullanılmamış bir kapak ile vakumlayıp konserve yapabilirsin bozulmuyor tüm yemeklerde yapılıyor bu konserve olayı önemli olan kapağın yeni olması 🥰 tabi ben yine de etli şeylere önermem konserve ne olır ne olmaz 😹
morusevenanne Hashasim2020 bunu sütte de denedim inanamadım 2 hafta sonra süt bozulmamstı peki siz bu kalan yemekleri dolapta mı saklıyorsunuz dısarda mı?
Kelebek97 Hashasim2020 Canım ilk defa duyuyorum yemeklerin konserve yapıldığını. Ama güzel fikir teşekkür ederiz 💙💙
sinemkumandanveren Kelebek97 ben hemen başlayın o zaman şuan 35 haftaligim en azından doğumdan geldikten sonra yemek derdi olmasın 😂
Kelebek97 morusevenanne Ben buzdolabına koyuyorum dirwk cunku evim fazlasiyle sıcak 3-4 saatte bile yemek bozulabiliyor😥
threestar Kelebek97 mantı içli köfte haşlanmış nohut kuru fasülye, taze fasulye bana bunlar mantıklı geliyor 😀 bir de dolmalık biber içini sonra doldurucam buzlukta donmus pirinç pişince güzel olmuyor
Kelebek97 threestar Ayy daha bu gün böyle minicik minicik dolmalık biber aldım hemen içini temizleyip attım buluğa 🤗🤗
Xxz Kelebek97 vay vay millet doldurmuş amacım ne marifetli hatunlar var aramızda 😀😀 ben sadece taze fasulye koyabildim biraz. Ve 5-6 şişe marmelat yaptım. Yine o kadar da salça tarzı bişey yaptım.tam.menemen değil yani yemeklere katmak için. Baska da bişey yok dolabim çok küçük zaten başka bişey istesemde yapamam o yüzden şişeleme yonteminde ne varsa onlara yoneliyorum