Bir sorum olacaktı kızlar dogrusu şuan agda düşünecek durumda degilim ama Eşim savaştan dönunce inşə Əllah . Ya ben 2 aylık hamıleyim 8 haftalık. Göbegimin çevresindeki tüyler uzadı baya gözüme batar oldu onları agdayla almak istiyorum eşimdende utanıyorum öyle kötü gözüküyo. Acaba kasılma filan yaratırmı ?