Ben iki kızımıda orda Doğum yaptım ikisinde farklı doktorlardı ikisinde de bi sıkıntı yaşamadım
Şimdi üçüncü hamileliğim Funda ayşe Demir doktorum
Kendisine bi kaç akrabamda gitmişti gayet memnunlar
Sancı çekerken ailenle bi odada olmak benim için önemli bunun için bu hastaneyi seçiyorum