Aysnr0507 37+0 olduk karnım inanılmaz kasılıyor Bebek bir yerde toplanıyor ve bütün karnım semsert oluyor aşağı doğru baskı oluyor gibi yalancı sancı dedikleri bu mu oluyor ?
Elvanay Aysnr0507 evet şuan aynı şeyi yaşıyorum çok canım yanıyor adetsancim var bacaklarıma kadar sızlıyor az kaldı benim çok şükür son 2gun
Aysnr0507 Elvanay benimde çok canım yanıyor şu an için bize erken ama 38den sonra çokta beklemek istemiyorum açıkçası 🙄 sizde hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşallah evladınızı🤲🏻
A_C_04 Elvanay cnm bnmde öyle ara sıra adet ağrısı gibi ve bacaklarıma kadar sızlıyor ama 35+3 haftalıgız senin neden erken olucak doğumun
Elvanay Aysnr0507 Amin canım inşallah bende şuan 37 haftaligim 37+2dogumum olacak .Allahim sanada sağlıklı bir şekilde kucağını almayı nasip etsin yavrunu❤️