Poyrazaefem Merhabalar 34+2 haftalık hamileyim 2 gündür bebeğim hareketlerinde yavaşlama oldu. Güçsüz hareketleri ve çok az bir problem mi var die tedirgin oldum . Bu durumu yaşayan var mı acaba
Kbraksy55 Poyrazaefem canım bol bol su iç 2.5 litre kadar soluna doğru yat suyu az almışsa ondan olabilir cunku bende de öyle oldu en yakın zamanda da doktoruna görün
Kbraksy55 Poyrazaefem canım bol bol su iç 2.5 litre kadar soluna doğru yat suyu az almışsa ondan olabilir cunku bende de öyle oldu en yakın zamanda da doktoruna görün
bebegim_28 Poyrazaefem 34+4 oldum 2 3 gündür benimde azdı hatta bugün tansiyonum düştü sağlık ocağına gittik kalp sesini de dinledik iyiydi çok şükür pazartesi kontrolüm var bakalım 😊
buseyusuf27 Poyrazaefem valla uyuyorlar cnm okdr takılcak bsy yok bence 🤗 ıyı dusun ıyı olsun bızım kız gunduz ful uyuyor bı sbh kahvaltı ıcın uyandryo sonra yatıyor cıkolata yersem uyanıyo vuryo azcık yatıyo suan ıcımde tepınıyor sankı 😁 gece de yatırmıyor benı cıkcak gbı oluyor sbha karsı uyuyorm anca 🙈 kasılmalar cok oluyor sdce
Poyrazaefem Yarına randevu almaya çalışıp gidecem benim de aklıma o geldi. İnşallah kötü bişey yoktur sizin nasıl oldu erken doğuma felan sebep Olma değil mi
Poyrazaefem bebegim_28 iyi şükür bende doktora gideceğim bir an önce aklıma çok takıldı çünkü inşallah sorun yoktur bizde de
Poyrazaefem buseyusuf27 o bende de oluyor aynen normal de hareketli çok kuvetliydi 2 gündür çok güçsüz hareket var ama güçsüz yani
bebegim_28 Poyrazaefem yari daraldıkça olurmuş inşallah hepsi iyidir merak etme şuan Biraz hareketli mesela benim ki çıkacağı yeri karıştırıyor da miğdeme miğdeme geliyo 😂😂
buseyusuf27 Poyrazaefem normal bence yerı daralıyor hergun ve uyuyolar sureklı yınede doktora gıdınce sorarsın cnm
Ezgim Bende 33 haftada yavaslama hissettim guclu tekmelerini yavas hareketler almıştı 34 kontrole gittigimde doktor normal oldugunu gunde 10 kere oynuyorsa bi problem olmayacagini soyledi