@Nihalerdogan ben şuan 30. Haftadayım aşağı yukarı 20.haftadan beri duştan sonra, bu birkaç gündür de hergün 1 kere göğüs uçlarıma sürüyorum süt kanalları çalışmaya başladığı için uçları kabuk tutar gibi oldu benim o yüzden erken başladım daha sonra zorluk çekmeyeyim diye şuana kadar Bir problem yaşamadım çok şükür ama çok oynamayın iyice etrafına üstüne sürün bi 5 dk falan bekleyin hava alsın ondan sonra ben peçete koyuyorum atletime falan yapışmasın diye bi 15 dk sonra falan peçeteyi de çıkarıyorum bana iyi geldi memnunum☺️