balyanakoglum tayt, kilotlu çorap bunlar sıkar bebeği çorap bile önermiyor doktorlar. Zaten üzerini örtersiniz bişey olmaz. Tulum çok almışsınız. Altını alırken tulum biraz zor oluyor her seferinde çıt çıt aç kapa hele ki gece karanlıkta. Normal alt üst takımlardan almanızı öneririm. Altı kendinden patikli olanlar rahat oluyor.