Selam arkadaşlar 38+4 ten selamlar ben şeyi meral ediyorum başına gelen varmı. Hafif ağrılarla bu haftalarda acile gidipte suni sancı bağlanan varmı. Benim bir arkadaşım bu haftalarında karnında kasılma az ağrı var diye acile gitmişti özel hastane tabi devlet değil suni bağlamışlardı eğer gercek sancıysa yarına doğurursun demişler yalancıysa etki etmez yarın eve gidersin demişler. Oda tabi doğurdu yani bu acıyı her türlü cekicez suni sancıda olsa olmasada böyle duyan veya başına gelen varmı