Ysmandriuta ben de hamileliğimden önce lazere gittim bacak koltukaltı bikini bölgesi tamamen bitti sadece vajina dudaklarında az bir miktar kaldı bebek düşündüğüm için bıraktım. Lazer atımları cildin çok az altına temas ediyor rahim ve tumurtalıklar ise daha içeride ve korunaklı bir bölgede yani bir zararı yok. Tabi hamileyken yine de yaptırmamak lazım çünkü zaten bedenin çok hashas lazer cildinde lekelenme yapabilir. Canın daha çok acıyabilir. Ayrıca hepsi geri geldi diyenler olmuş o biraz kişiye bağlı sanırım benim tüylerim geri gelmedi hiç. Hala tüysüzüm çok şükür. Hamilelikten sonra vajina dudakları için de gitmeyi düşünüyorum.