Minnnakanne çatın darsa zaten normale diretmenin anlamı yok ama bana doktor boyun kısa catin dardır eminim dediğinde bana tuhaf gelmişti bide üstüne hakaret vari konuştu. Cucelige girer bu boy falan o kadar da kısa değilim aslında yani. sonuçta muayene etmemişti o yüzden doktor degistirdim oda boyu kısa olupta çatısının müsait çok kişi olduğunu boy ile kesinlikle dardır doğuramazsın diyemeyiz o zaman kısa boylular doğuramasın ölsün mü dedi. Zamanı gelince muayene eder bakarız duruma göre karar veririz demişti sonra bende genital siğil çıkınca zorunlu sezaryene döndü zaten ama boy kısa diye illa çatin dar diye birşey yokmuş yani 🤷🏻♀️