lalekosekrdg hiç kafana takma kuzum 2 ay çok çok erken vücudun daha yeni yeni bu duruma alışıyordur hem. Ben korunmayı 7 aylık evliyken bıraktım öyle stres yaptım ki hep gecikmeye başladı her ay hamile sanıyordum kendimi defalarca test defalarca hüsran. 5 ay bekledim tabi döngüm aldı başını gitti 35 40 47 en son 49u buldu. Kendimi kisir ilan etmiştim valla. Kesin bende bisey var diye kurup kurup kendimi yiyordum doktora da gitmeye korkmuştum. Kotu bisey duyarım korkusu 🙈 sonra dedim bir kere de ovulasyon deneyeyim. Aa meğer ben çok geç yumurtluyormuşum 34.gun gördüm. Yumurtlama çatlama ve iki gün daha ard arda değerlendirdik hiç ara falan da vermedim. Olmazsa doktora gidicem diye sartlandirdim hatta olur diye beklemedim bile çünkü herkes ilk denemede kalmaz diyordum ben yumurtayı kaçırmadım diye de sevinmiştim o ay ilk defa kafayı boş tuttum diyebilirim. 8.gun test yaptım dayanamadım negatif çıktı yok işte yine dedim neyse doktora giderim o ara da korona yeni cikiyodu erteleyecektim bebek işini. 10.gun elimdeki testlerden kızların gazına gelip öylesine yaptım gözle bile zor görünen bi çizgi cıktı. Yani diyorum ya rahat olman lazım yoksa o stres insani hasta eder daha çok erken 2 ay ne ki 😊 tez vakitte olsun inşallah. Ama bence ovulasyon testlerini bırakma ben ovulasyon_takibi_2019 diye bir sayfadan almıştım Instagramda testleri baya hassasti