Mozi1605 Kızlar 10 haftalık olduk şükür 🙏🏻💜 Fakat et ve süt ürünlerine tiksinti geldi yiyemiyorum içemiyorum napıcam ya 😕
ssuleeyuce Mozi1605 uzulmeyin bosuna yemek zorunda degilsiniz. Elbet bulantiniz gecicek o zaman zaten yemeye baslarsiniz. kendinizi zorlayip daha fazla tiksinmeyin.
[silindi] Mozi1605 ben de kızıma gebeysen öyleydim canım kesinlikle tüketemiyordum içinde protein olan diğer sebze bakliyat türü şeyleri tüketmeye çalış.
Burcin-98 Mozi1605 ben 3.5aya kadar öyleydim Asla et ürünü tüketemiyordum..ondan sonra iştahım bi açıldı yiyebiliyorum..inşallah seninde öyle olur her bünye Farklı😊
Havacianne Mozi1605 ben 22 haftalığım süt içemiyorum peynir ve yoğurt tüketmeye çalışıyorum. Üzmeyin kendinizi geçicektir
Nida_Y Mozi1605 bende de oldu aynısı 4. Ay geçti. Doktorum korkma o senden beslenir 9 ay çubuk kraker yesen de kendine yetecek vitamini senden emecek diyordu. Öyle de oldu şimdi 5. Ay bitiyor herşey yiyorum 😅
yasemin333 Mozi1605 11+4 üm.Et ürünleri yiyemiyorum bende.Etli yemeklerinde yapamıyorum kokusundan.Dışardan yediğimi zamanlar da çok az bir miktar yiyebiliyorum.😒 süt ürünlerini yiyorum az çok
Bebiss Mozi1605 daha cok yeni benimde oyleydi 20 haftaligim hala eti cok yemiyorum ama sut icebiliyorum zamanla tiksintin gecer simdi icmek icin kendini zorlama dahada tiksinirsin🙏
Glakky1 Mozi1605 Bende yogurt ayran flan yiyip içtiğimde direkt çıkartıyordum. Etden de bu aralar tiksinmeye başladım 20+4 oldukkk❤️