Benefit Hamileliği boyunca vitamin ilacı kullanmayan var mı benım doktorum kan testi yapıp gerek görmediğini söyledi
Unlukacar Benefit canım onun kan testi ile alakası yokki ben hem Demir hem vitamin kullanıyorum sebebi de benek 4. Aydan itibaren senden beslendiği için sana takviye oluyor
turansmom1 Benefit banada gerek görülmedi canım 36+3deyim hiç kullanmadım. Demir ve kan ilacı kullandım sadece vitamin içinnmeyve sebze ye kendini ilaçlara bağlayıp mideni bitirme dedi
Mirayse1 Benefit ben folik asit içmişitim eksikti kan değerlerinde. D vit kullanmıyorum oda eksik bende baska bişi kullanmıyorum
Unlukacar Benefit canım çocuk senin depolarından bebek beslenmeye başladığında depolarım boşalacak sonuçta kullanmıyorsan çok iyi beslenmen lazım içindeki vitaminlerden beslenebilecekmisin bebeğin doğduğunda gelişiminde bi sıkıntı olduğunda telafi edebilecekmisin bilemedim canım inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini
turansmom1 Benefit ben hamileliğim başından bu yana iki ilaç kullanıyorum biri ferro sanol, biri magosit canım. Ferro sanol demirdi herhalde🙂
Piremses Ben kan ilacı kullanıyorum doğuma kadar kullanmamı söyledi dr. Kramplarım olduğu için magnezyum kullanıyorum ayrıca bi de vitamin kullanıyorum vitamin de doğuma kadar devam dedi
DefneUraz Benefit Vitamin, Demir, troid ilacı d vitamini ,magnezyum bunları kullanıyorum hamileliğimin ilk aylarında b12 iğnesi de oluyordum benim değerler baya düşük canm
denizali_ DefneUraz canım ben de 5 haftalığım folik asidin yanına vitamin verdi acaba ikisini içsem bisey olmaz dimi 😅doktorun söylediklerini çabucak unutuyorum 😞😞
Nuray23 DefneUraz hangi tiroid ilacini kullaniyosun canim. B12 bende vuruluyorum son 1 tane kaldi. Dun demir ilaci verdi d vitamini kullaniyorum. Bide idrar yolu enfeksiyon icin toz verdi onu bugun kullancam allah nasip ederse 1 kullanimlik.
Happybabyyy Benefit bende 6.ayima kdr kullanmadim diyebilirim. Demirde kullanmadim. Ama artk kullajicam. Kullanmanin zarari pek olmz ama kullanmasak daha kotu bence. Keske onceden de kullansam. Pisman oldm acikcasi
DefneUraz Happybabyyy doktorun yazdıysa kullan mutlaka aile hekimim bana doğumdan sonra 3 ay Demir’e devam ediceksin dedi. 6 ay da D vitaminini kullanmam gerekiyormuş
DefneUraz Happybabyyy 5 adetti 10 günde 1 iğne oldum çok yükselmedi ama göbüşüm büyüdü iğneyi yaptırırken zorlanıyordum yazmadı ikinciyi Pazartesi tekrar tahlil yaptırcam yine düşükse hap gibi içebileceğim b12 yazar diye düşünüyorum bakalım
Burcinisp88 Benefit ben kullanamıyorum. Bir tek magnezyum içiyorum. 2 haftadır da iyot. Haftaya cumartesi dahiliye doktoruma gidicem. Olmadı eksiklik varsa serumla takviye edecekler bana. Kadın doğum doktorum madem içemiyorsun yediğine içtiğine çok dikkat et dedi
Haticealimm Bana magnezyum verdi içmedim devit verdi 2 gün içtim bıraktım kan ilacı verdi bı kaç defa içtim bıraktım ilaç takibi yapamıyorum unutuyorum. 33 haftalikta hamileyim. Bebek gelişme geriliği olmaz inşallah bu zamana kadar bı sıkıntı çıkmadı inşallah çıkmazda
DefneUraz Haticealimm canım bebekte gerilik olmaz belki ama bebek senin depolarndan kullanıyor doğumda da kan kaybedince sen kendini kolay toparlayamazsın bence en azından kan ilacını devamlı kullan