giresun yanlıs yonlendirmiş olmayayım ama kendi durumumdan size şöyle aktarayım tabiki ilk öncelikle içinizin rahat etmesi için bir endokrin veya dahiliye uzmanına danısın derim. Sonucta kimse burda bir karar mercii değil . Ben 2 senedir haşimato yani yavaş çalışan tiroid bezi hastalığı yasıyorum cok sukur ilaçla normal düzeyde ve gebelikte de sürekli kontrol edildi. Tsh servet t3 ve t4 degerınız normal şükür. Sizin yüksek dediğiniz değer ben 1000 küsürlerde çıkmıştı ve bunun tiroid hastalıgıma baglı olarak normal oldugu soylenmişti :) sizdr mevcut tiroid hastalıgı var mı ılac kullanıyor musunuz yoksa ilk defa mı bu tahlili yaptırdınız?