Tatlim_04 kızlar utanarak soruyorum kusura bakmayın lütfen. normalde çok fazla akıntım var ama bu akıntı biraz yeşilimsi gibi doktora sorunca normal dedi bende üstünde durmadım artik. Ama fark ettimki ilişki sırasında eşimde bu akıntıdan vardı.banyoda elimle vajina içini temızlıycem dedim bir sürü birikmiş birazda katı yeşil akıntı vardı daha önce böyle birşey yaşamadım yaşayan varmı acaba? kızlar tekrar kusura bakmayın lütfen
Beneklikedi Tatlim_04 mantar.. dr git.. zaten 36. Haftada vajinal kültür alınıyor.. bi dahaki kontrolün ne zaman
Tatlim_04 Ysd00 sorduğum zmn sadece akıntım var çok fazla dedim oda normal dedi zaten ondan sonra fark ettim böyle olduğunu bi dahakine sorucam inşallah
Nida_Y Tatlim_04 yeşil akıntı maalesef mantar veya enfeksiyon. Bir sonraki kontrole bırakmadan hemen arayın doktorunuzu ilaç veya fitil başlatacaktır
Cerla Ya ben tam bilmiom da yeşil akıntı bebek kakasını yaptı filan diolardı, görümcemde aynı oldu sancı mancı yoktu hastaneye gittiğinde doğum etmek zorunda kaldı. Yinede yanlış yönlendirmek istemem duyduğumu söylüyorum
Tatlim_04 Cerla öylemi sanmıyorum peçeteye gelen akıntının birikmiş hali vardı vajina içinde bi iki gün sonra tekrar bakınca yine aynı şekilde bu akıntıdan vardı 😐
Beneklikedi Tatlim_04 b grubu beta hemolitik streptokok bakılıyor.. her dr bakıyor mu emin değilim ama bakılması lazım.. Doğum esnasında antibiyotik veriliyor pozitif olur ise.. benim pozitif çıktı. Bulaşıcı bir hastalık değil, bünyen kendi oluşturuyor bu bakteriyi..
Zeynoveannesi Tatlim_04 canım ben de gebe olduğumu bilmiyordum doktora gittim alttan muayene etti enfeksiyon var dedi Bi antibiyotik hap vermişti bide fitil verdi. Antibiyotiğin bitanesini eşine içir belki birbirinize enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz demişti. İlaçları kullandım bittiği gün hamile olduğumu öğrendim 🙄 ondan sonra gittim doktora tam anlamıyla benim enfeksiyonum geçmedi dedim. Şuan daha yeni gebesin bişey yapamayız onun için sorun değil demişti🙄yani demem o ki eşinle sen birbirinize enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz doktora gittiğinde bu ayrıntıyı bence söyle doktoruna.yeni gebeysen bişi yapmıyorlar ama ilaç faln vermiyorlar 🙄
Tatlim_04 Zeynoveannesi eşim doğumdan sonraya kadar yanımda olmayacak artık. hayır yeni değil 35 haftalık hamileyim
Zeynoveannesi Tatlim_04 çok çok geçmiş olsn dostum daha net bilgi verecek birileri çıkar muhakkak sevgiler 🌼