İyi akşamlar anneler birşey soracağım yardımcı olursanız sevinirim bugün perinatoloji y gttim bakmadılar 19una gün verildi kasıklarım da ağrı var dedim acil bölümüne GT dediler gttim ulturosn ile baktılar alttan da bakmam lazım dedi ve baktı 15hafta için erken değil mi Altan muayene kafam karıştı