anneadayi33 rabiass yakınlarım yaptı torpilin tanıdığın yoksa perişansın varsa idare eder ebeler doğurtup atıyor odaya ve odaya kimseyi almıyorlar doğum öncesi ve sonrası
rabiass anneadayi33 yok onun için sormadım canım bnmde tanidiklarim var doğum yapan sezeryan ama gayet memnunlar . Bnm sorum başka olucak
rabiass anneadayi33 doğumdan sonra ebe veya doktor gelip karnına bastırıyor mu kanaman nasıl falan diye onu sorucaktim ben bı bilgin var mı