06busraa benimde 6 aylıkken aşırı oluyordu bebek hareket edince çıkacak gibi oluyor du şuan 8 aylık oldum arada yine oluyor doktorum bebek döndüğü zaman ayaklarıyla rahme vurduğunu söyledi yani bebeğin ayakları aşağıda olunca hareket ettiği zaman öyle baskı oluyor muş