Kizlaar 36 haftamizin içindeyiz ama dün gece hiç uyuyamadım ağrım flnda yoktu şimdide öyle bı huzursuzluk yasiyorumki bogazim sıkılıyor sanki, ağladım aglicam ama durduk yere hiç bı agrimfln da yok bu doğum yaklaştı diye mi oluyor sizce sizdede oluyormu😭