Kizlar 13+3 üm. Dün doktor erkege benziyor dedi. Sizce bu haftada yanilma olur mu ?
Ve gariptir ki bu durumun aynisini rüyamdada görmüstüm 😊 rüyada da doktor bana diodu erkege benziyor emin degilim 2 hafta sonra gel filan sonra cikip annemi arayip söylüyodum. Rüyamin aynsini yaşadim 😊😊