Güzel anneler, ne zaman sıra bana gelecek derken o gün geldi çattı, çok şükür🙏🏻 21 Eylül sabahı sıvı akıntıyla uyandım ve doktoruma bildirdim, beni yanına çağırdı hemen açıklığıma baktı ve 2 cm olduğunu yatış yapmamı istediğini söyledi. O gün yatışım yapıldı, suni sancı vermeyeceğini sancılarımı bekleyeceğini söyledi doktorum ve dediği gibi gece sancılarım başladı. Ertesi gün sabaha kadar sancıları çektim yerlerde sürüne sürüne (şaka değil)😂😂 sabah 7’de doktorum geldi tabi benim sancılar tavan sezeryan istiyorum diye bağırıyorum doktor yok yok doğuracaksın bi şey olmaz deyip çıktı odadan hiç umursamadı bile… bu arada açıklığım 3.5 cm olmuştu o kadar sancıya sadece 3.5 cm! Tam delirmelik!🤢 Epidural yapmıyorlar açıklığın ilerlemesi lazım. Saat 9.45’de iyice kötüleşince geldiler epidural yapmak için doğumhaneye indirdiler beni. Attılar soğuk bi odaya benim çığlıklar havada uçuşuyor “çıkarın beni burdan, imdaaaat, kurtaran yok mu” neyden kurtaracaklarsa artık😂😂 tabi ki kimse umursayıp gelmedi. Saat 10’da epidural için doktor geldi ama açıklığıma bakmadılar ve yaptılar. Burayı özellikle belirtiyorum çünkü bu açıklığa bakılmaması beni ölümden döndürdü neredeyse. Epidural oldu açıklığıma bakmaya geldiler 7 cm! Bi süre sonra bi ağrı girdi bana bağırdım ebeye bu epidural işe yaramadı diye bi baktı aşağıdan bebeğin başı😱 sakın ıkınma dedi ve bebeğin başını tuttu bağıra bağıra doktoru çağırttı ama nasıl bağırıyor hemen doktoru çağırın hemeen bebek geldi hemen doktorum saniyeyle yetişti adam eldivenini takarken ebe hocam bırakın tutamıyorum hocam diye bağırıyordu… hemen doktor geldi tek ıkınma kesisiz, dikişsiz hadi dedi yarım ıkınmada minnak kızım ağlamaya başladı🥺 hayatımın en güzel anıydı… tabi hanımefendi çıkarken yırttı 2 dikişim oldu canı sağolsun 11.02’de geldi minnoşum🙏🏻🥰 her şey güzeldi hemen ayaklandım doğumum da çok rahattı derken burdan sonra kötü kısım başladı, kaldıramayan okumasın kızlarcım😔 doğumdan 1-2 saat sonra bana bir ıkınma isteği geldi (sebebinin epidurali son dakika açıklığa bakılmadan yapılmasından olduğunu düşünüyorum, üstelik doktorum buranın en iyi doktoru!) öyle bir ıkınma isteği ki afedersiniz popomda taş var çıkarmam gerek ama ıkınmadan duramıyorum morarana kadar sıkıyorum kendimi koştum tuvalete güm diye bir sesle bir klozet dolusu kan boşalttım tamı tamına bir klozet dolusu! Hemen doktoru çağırdık beni yatağa yatırdılar doktor direk yatakla aşağı alıyoruz sakın kaldırmayın dedi ve beni aşağı indirdiler komple narkoz verip bayılttılar ve bir operasyon yaptılar inanın ne olduğunu bilmiyorum soracak durumda değildim ne ben ne ailem… zaten aşağı indirdiklerinde herkes başıma bir koşmaya başladı aha dedim Duygu kızını sadece birkaç saat gördün hayat buraya kadar kesin öldüm gözüyle bakıyordum o kadar kan boşalttım nasıl yaşayayım🤦🏻♀️ çok şükür gözümü açtım ıkınma isteği o gün boyunca kan akımıyla devam etti, ertesi gün biraz rahatladım ve evimize geldik bin şükür rabbime🙏🏻 başıma ne geldi ne oldu bilmiyorum ama bi yerlerde büyük bi hata vardı onu biliyorum kendimi toplar toplamaz ilk işim sorgulamak olacak. Kısacası kızlar boşuna vurulduğum epidural, doğumda yaşamadığım ama sonrasında feci şekilde gelen ıkınmayla hayatımın en zor olayını yaşadım Allah kimseye yaşatmasın🙏🏻 tabi dünyanın en muhteşem şeyine sağlıkla kavuştum bin şükür gerisi önemli değil🥰 hepinize sağlıklı, hayırlı doğumlar güzel anne adayları sağlıkla kucağınıza alın yavrularınızı❤️🌺