Kızlar 18+5 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı ultrasonda herşey güzel yolunda dedi doktorum ama en son beyninde çok küçük bir kist var ama ölçüm yapılacak kadar bile değil kalpte de parlaklık gördüm dedi ben iptal zaten o saatten beri ağlıyorum sonra keşke söylemeseydim önemli birşey değil büyük ihtimal kendiliğinden geçer vs dedi ama ben acayip kafama taktım bi de sağlıklı gebelerin yüzde 2 sinde görülür merak etme İkili testinde de sorun yoktu zaten dedi yüzde 2 de beni mi buldu diye çok üzüldüm bi de madem önemsiz neden söylüyorsun bunu bana napayım ben şimdi bu gereksiz bilgiyle başına gelen var mı oğlumu da boş yere stresle üzmek istemiyorum ama korkuyorum 😢